Efter resan
Om flygbolaget har levt upp till dina krav enligt bokningen så ska resan ha varit lika bekväm för dig som för de övriga passagerarna. Men om något har blivit fel är det värt att tala om det.
Just nu cirkulerar falska mejl om fakturor att betala, till exempel för parkeringsanmärkningar och hastighetsöverträdelser. Detta är falska utskick som inte kommer från oss! Transportstyrelsen skickar aldrig ut uppmaningar om att betala via e-post eller sms. Klicka inte på länkarna och betala inte in några pengar. Läs mer om bedrägerier på polisens webbplats: https://polisen.se/utsatt-for-brott/polisanmalan/bedrageri/bedragerier/natfiske-phishing/
Om flygbolaget har levt upp till dina krav enligt bokningen så ska resan ha varit lika bekväm för dig som för de övriga passagerarna. Men om något har blivit fel är det värt att tala om det.
Information om hur du ska agera om du anser att reglerna som skyddar funktionshindrade passagerare inte följts.
Information om hur du går till väga för att skicka in klagomål om du upplever att reglerna som skyddar funktionshindrade passagerare inte följts.